Ce este design-ul şi branding-ul?

Imaginea ta contează şi îţi doreşti ca la vederea unui anumit element grafic lumea să se gândească la tine.

Fix asta este design-ul, parte componentă a brandului. Designul poate fi simplu - în cazul Coca-Cola este un amărât de font - sau poate conţine elemente grafice sofisticate şi unice.

Indiferent cât de bun ar fi design-ul grafic al unui brand, fără celelalte componente (buna calitate a ceea ce `vinzi`, un site bun, personal de calitate) el nu va ajunge unul de notorietate.

Dacă eşti la început de drum lăsă-ne pe noi să ne ocupam de design şi ocupă-te tu de celelalte elemente şi vom construi împreună un brand puternic.

Paşii necesari design-ului

  1. Contactarea. Fara să ne spui ideea brand-ului tău nu putem să imaginăm un design. Foloseşte cu încredere formularul de contact.
  2. Prima întâlnire. Discutăm în detaliu cerinţele tale. Stabilim scopul şi publicul ţintă al elementelor tale grafice.
  3. Propunerea. Dacă putem da o soluţie brandului tău facem o estimare de costuri şi un timp de livrare.
  4. Semnarea contractului. Fiind vorba de o soluţie de creativitate nu putem garanta că o să îţi placă. Cine îţi garantează te minte.
  5. Dezvoltarea design-ului. Aici ne ocupăm noi. Din când în când îți arătăm progresul design-ului și rafinăm detalii.
  6. Livrarea design-ului. Când tu eşti mulţumit de ce am reziltat sau când timpul alocat designului s-a scurs noul design pote fi folosit.